سه گزینه برای درمان نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در با گزینه های درمانی برای کسانی که نمی دانم اشتباه چه طور موثر می تواند کمک کند، به ویژه هنگامی که در حال توسعه شرایط شکست خود renal.Aquí سه گزینه درمان برای نارسایی کلیه ناشی از نفروپاتی IgA در مرجع.

دیالیز درمان

عملکرد دیالیز است به جای عملکرد کلیه در medida.Puede خاص سم پاک، متابولیت، و آب اضافی در بدن، تصحیح اختلالات الکترولیتی و حفظ تعادل اسید و باز، به طوری که آن را می توانید زندگی طولانی از نفروپاتی IgA.Pero چه شایسته است مورد توجه است که بیماران تنها در یک دوره جدی نفروپاتی IgA در قرار است به diálisis.Y در زمانی که بیمار به دیالیز، معمولا بسیار رنج می برند، به عنوان خستگی، استفراغ و debilidad.Y نیاز به مقدار زیادی از زمان و مهم تر از دیالیز dinero.Lo نمی تواند در macromolecular.En کار یک کلمه، دیالیز می تواند نفروپاتی IgA در این بیماری را از ریشه از شر کمک کنند.

کلیه درمان

هنگامی که عملکرد کلیه از بیماران به طور کامل از دست داده، بیماران هیچ چیز برای انجام با کلیه ندارد، اما شرایط یک عمل پیوند کلیه، که می تواند زندگی 10-20 چیز years.But همیشه گسترش فراتر از expection.Todos ما سال ها، نام های بسیاری در نامزد ثبت نام توسعه، بسیار سخت برای پیدا کردن یک درمان کلیه adecuado.Y با وجود دریافت پیوند موفق کلیه، شما باید برای مصرف دارو در برابر رد شده توسط بقیه پیوند کلیه life.And معنا نیست که شما می توانید از بیماری نفروپاتی IgA در خلاص شدن از شر همیشه میزان عود بالا است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این از بسیاری از انواع گیاهان چینی که عملکرد ترویج گردش خون، جلوگیری از استاز خون، تمیز کردن سم و کمپلکسهای ایمنی در خون و مرمت inmune.Es درمان سیستم خارجی تشکیل شده است. بنابراین شما می توانید IgA نفروپاتی درمان، به طور طبیعی.

دیالیز و پیوند کلیه هستند معمولا استفاده می شود هنگام ورود به شکست نفروپاتی IgA در کلیه در بسیاری از کشورها، اما طب میکرو چینی Osmotherapy ما می تواند بیماران درمان به موقع و موثر در مراحل اولیه، به این معنی که شما را بیشتر می کنند به احتمال زیاد برای بازیابی به طور طبیعی با چنین یک درمان موثر.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه برای نفروپاتی IgA در ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: